Ändrade planer

Kände mig på tok för sliten i torsdags så jag ställde in jobbet. Hostan har inte gett upp och vid ansträngning så blir den tio gånger värre plus att halsmandlarna fortfarande är alldeles för svullna för normalt.. Istället har jag vilat upp mig och varit med vänner. I torsdags var det fest men jag var bara där ett kortkort tag för jag kände mig verkligen inte 100 och av egen erfarenhet så vet jag att det inte är smart att festa då för det blir bara värre.. (iaf för mig och mitt känsliga imunförsvar...). Och igår(fredag) blev det mest slapp i soffan på fm och isglassätande. Halsen var öm som bara den och det kändes som tusen knivar drogs upp och ned heeeela tiden.... Så isglass efter isglass efter isglass var lösningen på problemet!

Efter ett tag kände jag mig lite piggare så jag åkte och matade några familjevänners djur och sedan drog jag mig mot bullhållplatsen och mötte upp min finaste bästa vän! Sen drog vi förbi honom och sedan mötte vi upp några andra och tog sedan en promenad. Kom hem rätt tidigt och från då tills för cirkus 1-2 timmar sen har jag kollat på CM med mamsen. Nu borde jag sova men sötaste kattungarna höll mig uppe så det gick liksom inte och nu är jag pigg. Ska lyssna på lite mer musik och sedan försöka krypa i säng! Ska även försöka fota lite nya bilder på bebisarna så ni får se hur söta de är!!! :)

Bild på lillfavvisen Karl som Alice tog i onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0