malmö

Fjorton minuter över nio satte vi oss i bilen mot Malmö. Kom fram lite innan ett då man hamnade bakom VÄLDIGT sega fordon de sista 15 milen.. Sedan tog vi en bensträckarpaus för man blir så stel av att sitta stilla i en bil. När vi kom fram stog thaimat på schemat och sedan blev det lite mys i parken och Irisen badade, promenerade och kollade på känguru's. Efter det åkte vi hem, fixade lite småsaker sen bar det av till mitt nya hem i Svedala. Älskar gården lika mycket (om inte mer) som när jag såg den första gången! Huset är superfint, stallet är riktigt läckert och utsikten är verkligen att döda för!!! Skrev lite kontrakt och packade in alla saker och sen åkte vi förbi finaste anläggningen och avgudade ridhuset för fjärde gången.

Sedan åkte vi en runda förbi ett fint gammalt slott och igenom underbara bokskogar och sedan vidare hem. Lekte med Irisen när jag kom hem, duschade när hon skulle sova och nu har jag försökt svara på viktiga mail och sms! Nu ska jag alldeles strax sova för jag sov kanske två timmar igår och har stressat som bara den i morse. Imorgon blir det häng på lotten och kanske sova där om jag inte åker tillbaka till lägenheten i stan istället. Flyttar inte till huset i Svedala förrän på lördag och då ska jag försöka ta lite bilder på huset, stallet, hästarna och omgivningen! :)

Nu måste jag verkligen krypa i säng för jag vet att Irpan kommer vakna tidigt imorgon och vilja leka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0