Packlistor

Trots det fina vädret sitter jag inne och skriver packlistor. Flyttar nästa eller nästnästa vecka och jag känner att jag måste reda ut  vad som ska med till Svedala, vad som ska packas ut i förrådet här i Kalmar och vad som måste köpas. Känns snart som jag skrivit en miljon packlistor och då har jag bara gjort ridklädeslistan... Fruktar lite att gå igeom min SMOCKFULLA stora dubbelgarderob för att kunna se vad som ska med som vardagskläder.

Tiden innan jag ska flytta lär vara rätt stressad. Ska hinna träffa vänner, köpa massa saker, packa, skriva kontrakt, träffa finaste pojken, åka till farmor, åka till Hööks, gå på stan, bli frisk, sola och bada. Har säkerligen glömt minst tio saker som måste göras innan men orkar inte tänka nu. Men nu ska jag fortsätta skriva otroligt tråkiga packlistor som aldrig tar slut och sedan ska jag redigera bilder på finaste Blossa från när vi var ute i solen och busade!

Min finaste bästa vän♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

aa, precis! Vad roligt! :) Hade velat ha häst, men kostar så mycket + att jag har det bra med sköthästar då jag inte behöver betala något ;) och ändå göra i princip same thing! Fast med egen häst kan man ju rida utan utrustning, eller kan jag ju på de här med ;) men känns inte likadant även om jag kanske hade fått göra det!

2012-08-04 @ 16:59:54
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0