Sjukling

Sommaren börjar verkligen gå över till höst, jag har sovit lite och stressat som fasen på senaste så har ju självklart lyckats bli sjuk. Som alice sa en gång "du är ju alltid sjuk", och yes, ungefär så. Är iaf sjuk oftare än de flesta andra vilket suger! Dagen har jag spenderat hemma i sängen med serier, filmer, te, halstabletter och musik bara för att vila upp mig. Mår helt okej nu men det är inte hundra så ska alldeles strax klä mig varmt och sedan ta en promenad runt i bokskogarna eller i hjortreservatet. Lite frisk luft och fantastisk natur brukar funka bra! :)

Till helgen åker jag till Malmö igen för min storasyster är där då och kanske min bror. Ska bli sjukt skönt att träffa dom igen och få lite hemmakänsla igen. Saknar mina vänner och min familj som bara den även fast det är så sjukt skönt att bo här nu. Sen ska jag även försöka att inte glömma kameran igen, har lovat mamma bilder på hästisen också så det måste fixas! :)

Men nu ska jag försöka väcka min fot så jag kan komma iväg innan det hinner bli mörkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0