sömnlös natt?

sov sjukt dåligt igår natt och lär inte kunna somna snart heller.. så sjuuukt mycket tankar i huvudet om diverse saker. trots att jag trivs superbra så är en flytt på 30 mil rätt jobbig. man hamnar så långt bort från sitt förra liv, visst, till viss del är det skönt att ha kommit bort från kalmar då jag verkligen vantrivdes i staden. men jag saknar de jag hade där, finaste killen, vännerna och mest av allt min familj. familjen och vännerna finns kvar men förhållanden är svårt i samma stad och 30 mil ifrån varandra gör inte precis saker lättare. orkar inte förlora honom men vad ska jag göra? jag tänker inte packa allt igen och flytta tillbaka bara för det trots att jag just nu bara vill åka hem för att försäkra mig om att jag inte förlorar honom..

ska sluta grubbla så mycket nu och försöka somna så jag orkar upp imorgon, ska prova hästar imorgon på morgonen och vill gärna inte vara som en zombie när klockan ringer vid 06:30...


Kommentarer
Postat av: Wilma

Bara att höra av dig ifall du behöver prata <3

2012-08-27 @ 13:23:15
URL: http://rebelliousyouth.blogg.se
Postat av: Caroline Bågfeldt

Har vi lov samtidigt? om inte kommer jag ner till dig på höstlovet, orkar inte stanna här en dag till! ;)

2012-08-27 @ 22:21:10
URL: http://carolinebagfeldt.blogg.se/
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Vi har också lov v.44 :(((
Haha, men då får vi ses hemma i kalmar då, om du hade tänkt komma hem? Annars kommer jag till dig. PUNKT! :D

2012-08-28 @ 09:14:10
URL: http://carolinebagfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0