Dec. 13, 2012

får jag samma fråga en gång till kommer jag bryta ihop. jag klarar inte av att bara bita ihop och låtsas som ingenting längre. jag vill säga rätt ut hur jag mår när någon frågar men att få höra "jag förstår" eller något annat sånt får mig bara att vilja skrika rätt ut.

jag klarar inte av att få höra det en gång till när man bara säger en halv tusendel av anledningarna man mår dåligt av. jag vill bara skrika att dom inte gör det, att dom inte alls kan sätta sig in i min situation för dom har ingen aning om hur jag fungerar för de känner mig inte alls.

men det fungerar inte så och det vet jag. det enda man kan göra är att bita ihop ännu lite hårdare och svälja tårarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0