Sista dagarna av ledigheten

Tisdag: Hade konfaledartjosan så vi planerade lite om konfaresan i Maj sen runt fem-halv sex gick vi och käkade på Italia. Supermysigt! Och efter det så var jag ute på en promenad med Per, chillande nere vid havet som alltid och så.

Onsdag: På morgonen träffade jag Alice och William ett tag och gjorde lite stuff med Alice och dom andra två. Lite senare åkte jag och Alice till stallet och red ut och det har jag skrivit om. På kvällen var jag ute med Per och Lukas en runda innan jag kom hem, kollade på serier jag inte hunnit kolla på innan och sen kom jag som alltid i säng sent!

Torsdag: Sov rätt länge sen chillade jag i soffan tills Alice mamma kom och hämtade mig och vi åkte till stallet. Var där rätt så länge och när jag kom hem så käkade jag, duschade och kollade på film.

Fredag: Var uppe i stallet redan vid halv elva. Var hemma rätt tidigt och då chillade jag med Linn och Wilma, lagade lite mat och så. Sen drog  vi och handlade och bästa mamsen köpte hårfärg till mig! Färgade sedan håret när jag kom hem, käkade och sedan drog jag vidare bort till Edi. Först så väntade jag på att han skulle meka klart med moppen så vi satt i hans förråd ett tag och snackade innan vi drog ut på en lååååång promenad. Gick till honom lite innan tio och kom inte hem förrän nästan halv fem på natten.

Lördag: Sov länge och chillade sedan vid tvn och käkade lite innan jag drog på mig ridkläderna och åkte till stallet. Var där tills kanske halv åtta och då duschade jag, klädde på mig, torkade håret och drog sedan ut på en promenad med Per. Efter ett tag blev det lite kallt så då drog vi hem till mig och kollade på film. Sen drog han hem lite innan tre och jag chillade vid datan tills jag blev trött och då la jag mig och sov!

Söndag: Blev väckt av mamma runt halv två då de skulle dra till IKEA. Låg kvar i sängen till två och då gick jag upp och käkade frukost vid tvn. Chillade där till kanske fem? Käkade chokladdoppade jordgubbar och grillade marshmallows med Wilmis till barnprogram. Myspys! Fixade mig sedan lite snabbt innan jag drog till kyrkan där jag och sju andra chillade och kollade på två filmer. Kom hem runt halv elva och då slängde jag i mig lite mat, kollade lite på oskarsgalan och snackade med Linnis och nu sitter jag på mitt rum där jag suttit sen dess! Ska alldeles strax kolla lite Walking dead och bestämma mig ifall jag ska sova eller inte innan skoldagen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0