Uhhhh, så fint!

Idag har jag städat mitt rum, med feber och världens huvudvärk. Blev helt dödstrött efter och det kändes som jag sprungit tre dagar i streck. Alldeles nyss skrattade jag tills jag grät på min systers rum sen fick jag ett winerbröd och nu ska jag bara vänta på att en kisse ska flytta in på mitt rum sen ska jag DYKA ner i sängen och så. Stannar nog hemma imorgon också för att verkligen bli frisk, för just nu känner jag mig som en zombie..

Tror inte ni förstår hur otroligt frustrerande det är att vara jag just nu. Är inte superdupersjuk men är så jäkla hängig och jag blir verkligen trött av allt, som tex att gå i trappan. Sen snurrar huvudet hela tiden så jag orkar knappt resa mig ur sängen utan har legat nerbäddad där nästan hela dagen.

Ne, nu måste jag krypa i säng och hoppas på att jag piggnat till när jag vaknar imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0