A perfect waste of a perfect day.

Kom hem för sådär en timme sen. Har suttit vid datorn sen dess och lyssnat på musik, the maine såklart. Har varit ute och åkt bil med Louise sen efter det tog jag en promenad med Per, det var behövdes.

Ska lyssna på lite mer musik sen ska jag krypa ner i sängen och sova tills elva då alarmet ringer, bio står på schemat. Nalle Puh - nya äventyr i sjumilaskogen blir det, den som var med lite på kalle ankas jul eller de kanske heter musses jul? Efter bion blir det att åka till stallet och rida de två små ponnierna som var kanonfina båda två igår(kommer inlägg senare). Sen ska jag hem och sova för jag lär inte vara lite trött eftersom jag fortfarande inte är helt feberfri.

Nu ropar iaf mina mysiga och varma säng så jag avslutar med lite bilder på det finaste. & ja, jag erkänner, jag får tårar i ögonen...
themaineobsession:  Same good ol’ John.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0