Tisdag, onsdag, torsdag & fredag

tisdag: chill skoldag där rasterna spenderades ute i solen med fina vänner, och frusna lilla jag frös även fast alla sa att det var sååååå varmt.. efter skolan satt jag kvar ett tag och hjälpte min kära gudmor med lite matte, blev lite snack med Johanna med och jag satt och spelade temple run! efter dom stack hem till skogarna skuttade jag ner till kyrkan och pluggade lite med go musik. fick sedan sällskap av Erik och vi snackade lite om allt och inget. sen efter ett tag ramlade alla ledare och assistenter in och vi samlade och hade lite konfatid. lite gruppsnack och fika kan man väl sammanfatta det som! efter tog jag, Per, Fia och Amanda ut på en promenad. sjukt grymt snack och jag kom hem lite efter tio. då sprack allt helt utan förvarning och jag orkade inte bita ihop mer..

onsdag: spenderade dagen hemma då mina tankar var för många, för blandade och på tok för jobbiga för att bara ignorera som jag annars gör.. låg mest i sängen, grät lite och läste. sen fixade jag lite tvätt, plockade i och ur diskmaskinen och städade av lite på mitt rum innan de andra kom hem. på kvällen kollade jag på serier tills jag var så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna och då la jag mig och somnade direkt.

torsdag: sov tills jag vaknade och inte kunde somna om igen. låg sedan och läste för att slippa mina egna tankar ett tag innan jag gick ner till soffan och la mig och kollade på en film som alltid får tårarna att rinna. grät lite och hade sällskap av min fina lenny. gjorde lite mat för att få i mig lite näring och försöka piggna till. gick sedan ut på en promenad med hög musik i lurarna. satte mig nere vid dammen i över en timme och försökte rensa bland tankarna, men lyckades såklart inte utan lämnade större oreda än innan.. tog sedan en lång dusch innan jag kröp i säng.

fredag: gick upp väldigt sent och då satt jag och kollade på tv med mamma ett tag. sen kollade jag på senaste TVD och TSC, tokbra som alltid och tårarna brände nästan lite bakom ögonlocken. hjälpte sedan mamma städa av hemma innan jag parkerade mig i soffan och gosade den sista med finaste lennypojken. fixade mig sedan lite snabbt och hoppade ur myskläderna och i vardagliga kläder. sedan kom kossan-familjen och hämtade min lillpojk. han får ett tokbra hem där han kommer trivas så jävla bra, men gud va jag saknar honom redan nu. han var min tosegos och även fast jag visste att han inte skulle stanna kvar brände verkligen tårarna. följde sedan med mi familia och veckohandlade. ansiktstvätt, ansiktskräm och hårfärg fick jag med mig hem. efter vi handlat satt jag ett tag vid datorn innan alice kom hit och vi färgade varandras hår och snackade lite. sen drog vi och per ut på en promenad och jag kom inte hem förrän efter 04:00. satt ett tag vid datorn innan jag dök ner i sängen och somnade med musiken i lurarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0