I can't sing but I sing along.

Lyssnar på lite Mumford & Sons i väntan på att mitt New Girl avsnitt ska ladda klart. Vaknade lite för sent och skuttade sedan upp och gjorde mitt heliga morgon-te, begravde mig sedan i soffan med den väldigt stora tekoppen och två filtar på mig samtidigt som jag kollade på lite Phineas & Ferb. Låg där rätt länge och varvade med att slöplugga lite, äta lite lunch och dricka massor av te. Efter ett tag tröttnade jag och gjorde en toast till mellanmål och gick upp på rummet, kollade två New Girl och skrattade tills jag nästan fick ont i magen sen var tumblr och bildredigerande på schemat, självklart varvat med ännu mer plugg. Åt sedan middag och efter det klippte jag lite klor på katterna och sedan tog jag och Blossa en kort promenad. Hon njöt av vädret minst lika mycket som jag och den friska luften var behövlig efter alldeles för mycket tv-tittande! ;)

Gick sedan in och lämnade av katten och hämtade mitt headset sen tog jag en liten promenad till en av stränderna där jag bor och satte mig på bryggen med väldigtväldigt bra musik i lurarna. Sen smsade mina vänner så jag gick till dom, där pillade de lite med Palles moped och jag stod där som ett litet fån och satte på mitt bästa "jag-fattar-detta" face! Lyckades hyffsat sen åkte vi lite moped. Kände mig sådär riktigt ung och dum när jag gasade lite för mycket och så. Men jag antar att det är okej för jag är faktiskt ung och dum, och de ska man väl ta vara på så länge de går? För jag antar att det bara går att säga tills jag faktiskt flyttar i sommar.. Gick sedan hem för att hämta ännu en tröja då det började bli kallt när mörkret kom. Åkte sedan hem till min fina vän Edvinn och hängde lite kort innan vi promenerade bort till konsum och sedan tog en lite längre väg hem för att snacka om alla knasiga saker som händer. Efter lite fint snack med min bästa vän kilade jag hem och nu sitter jag här och har gjort sen dess. Bra musik, bra serie och bästa tumblr. Frågan är om det kan bli bättre?

Nu ska jag kika på mitt New Girl avsnitt sen ska jag nog krypa till sängs. Vi hörs imorgon, har massor att visa och berätta för er. :) (insåg nu att klockan är över halv ett och att de imorgon jag menar är nu, så jag antar att vi bara hörs senare!)
And I love your body.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0