Lite för mycket..

Just nu händer det på tok för mycket i mitt liv. Skolan slutar snart och tro mig, efter att ha varit hemma över en månad (pga personliga skäl) så ligger man VÄLDIGT mycket efter. Jag pluggar i princip hela dagarna och resten av tiden försöker jag reda ut annat, umgås med kompisar och hinna med att rida Poppe så mycket som möjligt (dock prioriteras inte vännerna och Poppe först längre..). De värsta av allt är att jag knappt orkar med allt, det är så otroligt mycket och det blir bara mer och mer. Men det mesta håller på att lösas och just nu får jag bara bita ihop och göra så mycket jag orkar och lite till.

Nu har jag massor av saker jag ska lägga upp här och visa er men det får bli till helgen för nu ska jag fortsätta skriva på min krönika sen ska den + ett annat arbete skickas in så jag kan bocka av dom på den väääldigt långa listan.. Sen ska jag antingen sova eller om jag är pigg fortsätter jag plugga på annat och sedan kollar jag på livestreamen av TVD som är vid 02:00. Beror lite på hur pigg jag är då jag måste upp vid cirkus 07:00 imorgon då jag ska till min psykolog sen är det skola och efter det så ska klassen ha lite mys. Thai silk och sedan bowling blir det, sen ska jag kanske till min fina. Annars drar jag nog med ett gäng och hittar på lite bus. Lär hur som helst inte komma hem förrän relativt sent! :))

från min tumblr - http://weareallequallyfuckedup.tumblr.com/


Kommentarer
Postat av: ebba

Sv: Haha det gör inget :)

Okej men du kan ta den bilden som är vid bildlänkarna.

2012-05-11 @ 09:07:40
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: andrea

Fin blogg :)

2012-05-11 @ 18:43:52
URL: http://andreab.blogg.se/
Postat av: Johannie

Saknar våra gaaaaalna och mysiga pratstunder ♥

2012-05-11 @ 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0