totalt osammanhängande inlägg som mest bara är för min egna skull

idag så pratade jag med en person som varit med ett bra tag i mitt liv. mest under den tiden jag ville sparka livet i ansiktet väääldigt hårt! det var skönt att få höra någon annan säga "du ser lyckligare ut och börjar få tillbaka gnistan ordentligt igen". visst att jag märkt det lite innan och så men inte alls såååå väl! det var liksom skönt att själv inse att livet inte kommer suga hela tiden utan saker blir bättre iaf trots att det aldrig kommer bli helt bra!

tror faktiskt inte att saker hade kunnat bli såhär mycket bättre på så kort tid om jag stannat kvar längre här. kalmar och jag har verkligen gjort slut! visst att jag kan hälsa på och stanna ett längre tag som jag gjort nu, men som det ser ut just nu skulle jag aldrig klara av att flytta tillbaka hit. det är rätt skönt att få bevis på att man gjort rätt val när man velat ett tag!

och note to self, kärleken suger inte och en vacker dag kommer du hitta han med stort h och ifall det inte är han du blivit förälskad i så skit i det! killar kommer och går, inget att hänga upp sig på trots att han är så oerhört bra. och det är okej att gråta och vara trasig, det gör bara att saker läker lite lättare ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0