toy, cocco & chuck

under de två veckorna jag varit hemma har jag ridit lite. lite på alice otroligt söta vita ponny toy och en gång på sarah's häst cocco. toy var som vanligt mysig men inte min typ av häst alls. dock är det oerhört nyttigt för mig att rida hästar som är som han med så jag lär mig och fortfarande kan rida flera olika hästar. cocco är verkligen mer min typ av häst och jag vet att många bara hade tyckt hon är jobbig men jag tycker om hästar som är speciella och mycket att jobba med!

nu ska jag låta min rygg vila lite denna veckan tror jag och få massage osv. sen ska jag rida carros suuuperfina ponny chuck till helgen. det ska bli väldigt roligt för han ser väldigt trevlig ut och han är riktigt läcker!! och sen kan man ju säga som så att carro smickrade mig lagom mycket när hon skrev detta inlägget :') 

här har ni snyggis-chuck och bästa carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0