åt helvete med precis allt!!!!

jag förstår inte vad fan jag har gjort för att förtjäna all denna jäääävla skit!!! när en sak börjar gå bra så faller allt samman igen pga något annat. jag förtjänar fan inte att förlora någon mer, självklart gör ingen det men jag har fan redan förlorat för många som jag älskar och jag klarar inte av att förlora en till. jag klarar inte av att mitt hjärta ska slitas i tusen bitar och att ha dendär jävla klumpen i halsen och veta att man vilken jävla sekund som helst kan bryta ihop totalt för man påminns om allt som hänt. 

jag vill bara att min farmor ska bli bra så jag kan få säga hur jävla mycket jag faktiskt älskar henne fast jag är sämst på att visa det. jag vill att hon ska få leva i en jävla massa år till för det borde hon göra, INGEN ska dö vid 65 års ålder av något så jääävla dumt. hon är så frisk och levande och sen händer detta. 

fuck allt och fuck livet, spelar fan ingen roll vad jag gör för det händer mig bara en jävla massa skit iaf. jag ger fan snart upp helt och hållet!!!


Kommentarer
Postat av: Alice

Hjärtat... Snälla ge inte upp <3

Svar: jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till.. <3
majja bergdahl

2012-10-26 @ 18:30:59
URL: http://binnastoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0