love, we need it now.

under omständigheterna är allt okej, iaf tills någon frågar fel fråga eller kramar en lite för hårt. 

igår sov jag tills halv två och vaknade tröttare än när jag la mig. åt frukost med min finaste katt som sällskap och pussade på henne massor. sen efter det la jag mig i soffan och bara slappade tills jag fick rycket att färga håret, ögonbrynen och ögonfransarna innan maten. håret blev rött och fint, ögonbrynen visade sig och ögonfransarna blev det väl inte så stor skillnad på men det kändes bra. efter det käkade jag, fixade mig lite snabbt och sedan åkte jag till farmors lägenhet där pappsi, lotta, catrin och linn var. vi pratade, tittade på gamla bilder och försökte gå igenom massa papper. det kändes konstigt att farmor inte var där men samtidigt kändes det inte som att hon var helt borta utan bara som att hon var ute och handlade lite eller något..

när klockan var strax efter tio tog jag och linn sällskap in till stan. linn drog ut med fina vänner och jag åkte till jb-lanet där min finaste bror var. skulle lämna lite saker bara och stanna för att värma mig men slutade med att jag stannade kvar till runt tre sen tog jag sällskap en liten bit med en oerhört fin kille. sen cyklade jag toklångsamt hem i kylan och lyssnade på musik och försökte lösa saker i mitt huvud vilket jag iof inte lyckades så bra med.. väl hemma la jag mig i sängen och krypte ner under alla täcken och försökte sova.

idag har jag än så länge ätit, kollat på tv och film och sitter nu och lyssnar på musik och tänker på hur oerhört orättvist livet är.. men jaja, nu ska jag faktiskt försöka planera saker utan att glömma bort något, önska mig lycka till..

försöker peppa upp mig med denna underbara låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0