hjärtekrossad

tills för ett litet tag sen visste jag inte vad det betydde. jag förstod inte varför man sa "falla" för någon. men jag förstår nu, jag vet hur ont det gör. hjärtekrossad är inte bara att hjärtat krossas, utan hela du krossas ner till en miljon bitar som ligger nere på botten. och du faller för någon, för fångar inte någon dig så går du sönder i fallet. det gör ont som fan. i hela kroppen, från huvudet ner till tårna och magen kniper sekunden du minns minsta lilla sak från er tid. det gör så förbannat ont trots att man inte låter sig förstöras helt. det gör så förbannat ont trots att man försöker intala sig själv att man klarar det och att det inte är hela världen. det gör ont att älska någon trots att den andra känner precis samma sak för det funkar inte alltid trots kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0