sjuk serienörd

ligger just nu i sängen i min finaste supermantröja och tycker synd om mig själv! har kollat på serier sedan åtta i morse och hostat så mycket att det känns som att jag ska spy. har inte rest mig fler gånger än absolut nödvändigt då jag blir sjukt yr då och det känns som att jag ska svimma direkt. nu ska jag alldeles strax försöka gå upp för att göra lite mat för att äta ordentligt för första gången sedan tisdags!

förutom att jag är sjuk så mår jag rätt kasst annars med, tror det har mycket med hemlängtan att göra och lite annat.. så just nu är jag rätt nere och skulle hemskt gärna vara i kalmar med min familj, vänner och min kärlek. men man kan inte få allt man vill. åker iaf till kalmar om 16 dagar och är hemma i tre hela veckor innan jag åker tillbaka hit igen! så alla som ser detta som bor i kalmar och vill träffas får smsa mig för jag har sjukt mycket att göra och har två veckors praktik under de tre veckorna! eller har inte sjukt mycket att göra men måste planera relativt för att hinna med allt och inte skjuta upp det.

ne, nu ska jag sluta skriva här och laga lite lätt mat, ta lite tabletter och dricka massa vatten!
xx - typ det enda jag lyssnar på nuförtiden. så tokbra och sätter ord på precis allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0