bättre

sitter på altanen i favoritstaden och funderar. börjar må bra igen och det känns grymt, finns en liten klump kvar i magen men jag är inte alls lika tom. jag vet ut och in, jag känner saker igen och jag är inte alls ett lika stort vrak nu. jag trivs där jag bor, jag älskar att vara så nära pappa, titti och iris. jag saknar min familj som bara den men nästa helg får jag träffa min käraste bror, helgen efter det kommer min bästa vän och hälsar på och sedan åker jag hem i tre veckor i november. känns skönt att ha saker planerat och trivas i det jag gör. 
 
nu ska jag alldeles strax ut på en promenad innan vi ska käka middag med leif och gunilla. sen blir det fika efter det och sedan ska vi ha filmmys ikväll igen. men vi hörs en annan dag, ville bara berätta att jag lever och mår bättre!

och som alltid, lite bilder från min tumblr - weareallequallyfuckedup.tumblr.com

Kommentarer
Postat av: Johanna - PonnyEquestrian ♥

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? Kram!

2012-09-10 @ 22:01:43
URL: http://ponnyequestrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0