häst, häst, häst & ännu lite mer häst

det är precis så mina dagar ser ut, plus liiiite skola men det är fasen mest häst. kommer hem sent på kvällarna och då är det fortfarande hästar som gäller då jag bor på en hästgård. men jag klagar inte, trivs som fisken i vattnet och så länge jag får lite avkoppling med serier och musik på kvällen är jag nöjd. imorgon är det verkligen stall och häst HELA dagen.

såhär ser dagen ut:
08:00-10:30 stalltjänst
10:30-11:30 lunch
11:30-16:30 stalltjänst och hoppning för fredrik
16:30-> åka hem, käka något snabbt för att få energi, rida Lexza, fixa allt i stallet, duscha och sedan blir det matlagning, liiite plugg, serietittande och massor av musik för att sedan skutta i säng tidigt!

Förstår ni då vad jag menar med att jag bara är i stallet? dock ser inte alla dagar ut så utan vi har cirkus 12 korta lektioner i veckan. hehe, men som sagt, jag klagar inte utan det är sjukt skönt att vara så mycket i stallet för man har inte alls mycket tid att tänka vilket passar mig perfa just nu! 

Men nu har mitt serieavsnitt laddat klart och jag måste kolla på det lite fort innan jag måste sova för att vara redo för en lång dag! :)



Kommentarer
Postat av: Elsa

Fin blogg! Kolla gärna min och glöm inte lämna en kommentar;)

Ha en bra dag:)

2012-09-06 @ 20:02:19
URL: http://ezzaaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0