jul

snälla, kan jag få hoppa över julen i år? sova igenom allt och vakna i mitten av januari typ. 

jag tycker inte om julen alls, alltså det tar emot i hela mig att bara tänka på det. just nu vill jag spy på alla som säger "åh, men julen handlar om att spendera tid med familjen & blablabla.". förlåt, men fuuuck off..... jag älskar min familj av hela mitt hjärta men jag vill fan bara ha julen så som den var innan när jag var liten. jag vill fan bara ha tillbaka allting som det var innan men det fungerar inte... så varenda jävla jul, påsk, midsommar & allt annat så får jag ett slag rätt över käften som får mig att inse att jag har förlorat i princip hela min släkt och att ingenting någonsin kommer bli som förut. 

så alla ni som hoppar & är hur lyckliga som helst över alla högtider; GRATTIS. seriöst alltså, jag menar det. jag är glad för eran skull men kom fan ALDRIG & säg något om art jag är en hemsk person som inte tycker om julen för nästa gång jag får höra det så kommer jag flippa! 

tack & hej typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0