Hemfärd

Snart beger jag mig till lilla Svedala igen! Troligtvis på söndag eller måndag, har inte riktigt bestämt mig än.. Saknar mina fina vänner och mina fina hästar så de ska bli gutt att komma hem och komma in i mina vanliga rutiner igen. Men innan de ska jag ställa tillbaka mitt dygn, träffa flera vänner, tvätta all min packning och fixa lite annat privat så jag är lite stressad! Men jag brukar lyckas hinna med allt!

Nu ska jag iväg och träffa en fin person! Lär komma hem någon gång inatt eller imorgon så jag piggar upp mig själv med lite energidryck ;)

Mina fina saknade <3


Kommentarer
Postat av: Annie :)

jättefin häst! Gör du bildlänksbyten? (sånna i menyn, kommer inte på vad dom heter just nu) :)

2013-01-08 @ 20:28:40
URL: http://ponnykarlekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0