För du är allt och jag är inget utan dig.

Har aldrig känt mig så fri som jag gjorde med dig och jag har aldrig heller mått så bra som jag gjorde med dig. Du var perfekt i mina ögon, du var som en dröm. Jag älskade dig och du älskade mig, vi hade det bäst. Men alla sagor slutar inte med "lyckliga i alla dagar".

Jag saknar dig än idag fast det är två år sen transporten med dig i lämnade gården, jag saknar dig mer än jag saknade dig då. Du är fortfarande den jag älskar mest och det tror jag ärligt talat att du alltid kommer vara. Vi lyckades tillsammans fast vi hade alla odds emot oss. Det var ingen dans på rosor utan det var verkligen blod, svett och tårar. Men vi klarade det, vi lyckades och vi blev en. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och leva på den sommaren om och om och om igen. Det hade varit perfekt för det var då jag mådde som bäst, tillsammans med dig.

Jag är fortfarande dig evigt tacksam för du hjälpte mig igenom en otroligt svår tid, du fick mig att må bra och du gjorde mig lycklig. Jag älskar dig verkligen av hela mitt hjärta och jag hoppas verkligen att du inte glömt mig.










Together forever, never apart.
Maybe in distance, but never at heart.

Kommentarer
Postat av: alice

<3

2011-08-25 @ 16:03:33
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Ida

Din blogg är jätte fin.Det är rolig att läsa och kolla på.Läser den varje dag.Du har superfina bilder och en jätte fin häst!!!:D

2011-08-26 @ 21:03:17
URL: http://coolaponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0