Lilla hesten♥

Hittade bilder från sista dagen jag och Suppan hade tillsammans, bilder Louise tog med min mobil. När jag ser dom mår jag bra, jag blir inte ledsen utan tvärtom. Jag blir glad. Vi hade en fin tid tillsammans och vi fick ett bra avslut, det kan ju inte bli bättre. Men självklart saknar jag henne, hur skulle jag kunna hålla mig från att sakna denna vackra vän? Kollar tillbaka på alla bilder på oss och alla filmer jag spelade in från hästryggen, blir helt varm inombords. Jag älskar henne verkligen, hur jobbig hon faktiskt än kunde vara ibland så älskar jag henne..

Lite mobilbilder som togs under de sju månaderna vi fick tillsammans, gjorde några kollage för de finns så många bilder.




(litet urval av alla som finns<3)

Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Så jäkla söt!

2011-08-02 @ 13:42:01
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0