Njuter av värmen..

.. inomhus!

Med tanke på att mina föräldrar inte väcker mig förrän det är lunch går jag upp runt två-tre varje dag förutom när  jag jobbar eller har något annat inplanerat. Missar liksom de stekande solstrålarna varenda dag, men imorgon blir det ändring på detta. Ska troligtvis sova med Alice på min studsmatta inatt och när vi vaknar kommer det vara supervarmt och då byter vi om till bikini, jag steker troligtvis pannkakor, käkar frukost ute i solen och sen steker vi. Blir självklart att varva med att bada eftersom det tar sådär två minuter att gå ner till vår brygga. Det låter rätt så chill va? :)

Nu ska jag snart byta om sen ska jag ner och bada med min fina saknade vän Mimmy♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0