Så dansar vi till dansmusik igen!

Den svenska björnstammenSlagsmålsklubben <--- lyssna på dom om ni inte gjort de innan, sjukt go musik! Fast musiken är inte lika go om ni inte har en fet bas som jag har, har den inte ens på fullt utan typ hälften och min säng rör på sig fastän att jag har basen längst ner på mitt skrivbord! :D:D

Ska berätta vad jag gjort idag. Jag har vaknat, snoozat i två timmar, legat i vår mjuka soffa och kollat på tv. Simpson, smallville, family guy, scrubs, 2½ men, jims värld och lite big bang theory. Har gjort de i ganska många timmar och nu ska jag fortsätta kolla på film/serie fast på mitt rum. Fett värt liv sista dagarna innan skolan (:'() börjar. Känner att jag måste vila upp mig och jag lyckas rätt bra! :D

Imorgon åker förresten mamma, stefan och wilmis på kattutställning så jag och sacke är ensamma hemma! Ska till stallet och rida ut till fårhagen med alice, sen ta hand om sonja sen ska alice med mig hem och då ska vi göra tacos, kolla film och tjocka oss! :D Låter inte det underbart? Kanske blir att sova på studsmattan med om vädret tillåter, annars är en dubbelsäng rätt lockande (nej vi är inte lesbiska era perversa små människobarn). Nu ska jag faktiskt göra sirapsflingor och tjocka mig på de sen ska jag kolla en film. Ska försöka fixa lite intressanta inlägg när jag finner orken, vill liksom lata mig sista dagarna innan skolan ;)

Bjuder på ett smakprov på en bildbomb av söthet som ni snart kommer få, *smälter* :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0