Skolan, glitter och kläder

Skolan idag var CHILL. Ärligt talat kändes det rätt okej att vara tillbaka (JAG HATAR FORTFARANDE SKOLAN). Gjorde inte speciellt mycket faktiskt, lite uppgifter, skrev lite, pratade lite och skrattade massor. Vid maten trodde jag ärligt talat att jag skulle dö! Satt och grät av skratt xD Varför får ni inte veta nu, men det var så otroligt kul så det finns inte!

Fick även superbra respons på en svenskatext jag skrev i måndags. Vi skulle skriva något om sommaren, spelade inte någon roll vad vi skrev om eller hur vi skrev det. Jag valde en sak jag älskar att göra varenda sommar och min lärare skrev att det var en äkta text som bara utstrålade lycka. Denna läraren älskar mig, hon har gjort det från början för då hjälpte jag henne alltid med närvaron för jag satt nära. Sen verkar hon gilla sättet jag skriver på och jag känner att jag börjar på lite extra plus efter min text jag skrev! :)

Nu ska jag snart packa, eller ska lägga över massa kläder jag ska ha med mig i torktummlaren. Vet inte riktigt hur mycket jag ska ha med mig för jag har planerat shopping nere i malmö. Massa nya kläder! Har en del pengar nu och mamma sa att ifall jag hittar något speciellt jag vill ha så lägger hon bara in nya pengar på mitt konto så jag kan köpa det. Tacktacktack :* Ska spendera massa tid med Iris, pappa, pernilla och farmor. Ska även träffa min storasyster som jag träffat fyra gånger denna sommaren för hon har bott i malmö och rest. 

Måste även visa er min jääääävligt snygga mobil. Den är ninja, den är min bästa vän och den är kass. Den ska bytas mot en iphone, ska bara se hur femman ser ut och känns att hålla i. Hatar nämligen 4an för den är så jävla hemsk i handen så jag har hållt mig borta från den!

ska köpa mer glittrigt lack och ta fler lager, sååå läckert (a)

Kommentarer
Postat av: Varg

rock 'n' roll

2011-08-25 @ 15:51:49
URL: http://grammofoninspelning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0