Elaka kommentarer

"När man bloggar får man räkna med att få elaka kommentarer" - När jag läste den meningen på en blogg blev jag fan förbannad. Man ska inte behöva räkna med att få elaka kommentarer för det borde inte finnas en endaste jävla elak kommentar på någon blogg. Det finns inte någon anledning alls att kommentera elaka saker för ingen vinner på det, inte den som kommenterar och absolut inte den som får dom. Så skicka skitsnacket och försök se de positiva. Och hittar du något du vill klaga på och tänker skriva en elak/dum/kränkade kommentar så tänk efter en extra gång och skit sedan i att skriva dendär onödiga kommentaren.

Jag har tur som är en person som verkligen aldrig tar åt mig och jag har alltid varit sån. Så får jag någon kommentar som bara är helt onödig och elak eller pikande skakar jag av mig det sekunden jag läst det. Raderar kommentarer och skiter i att de hänt. För det finns ingen mening i att haka upp sig på såna saker :)

Kommentarer
Postat av: Liza

sv: verkligen ! :D

2011-12-04 @ 22:15:37
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0