Söndag & Måndag

Jobbade som sagt i söndags men inte på mitt vanliga jobb utan i barnsaken på Modehuset. De var väldigt chill och jag jobbade med roliga människor. Jag satt mestadelen av tiden och pratade med William förutom när barnen kom för då stod jag vid min station. Det gick bra men barnen var lite läskiga och två av dom sparkade mig på handen.. 

Efter vi var klara köpte jag först lite småsaker på HM sen kikade jag runt i lite affärrer. Sen gick jag, Johanna och Jonna till IKEA, vi käkade korv och åt glass. Efter de cyklade jag hem och var hemma ett litet tag innan jag drog vidare till kyrkan. Var lovsångsgudtjänst och sen fika efter, sen tog jag och Per en promenad. Kom hem lite innan elva och då var jag helt död. Världens huvudvärk och när jag åt trodde jag att jag skulle spy.

La mig väldigt tidigt för att vara jag sen sov jag lite till och från hela natten. Stannade alltså hemma idag för jag mådde urdåligt i morse och hade världens huvudvärk och superont i magen. Under dagen har jag vilat, fixat disken, fixat tvätt, färgat håretx2 och käkat värktabletter :) Får se om jag orkar åka till skolan imon eller om jag får stanna hemma igen, vill helst iväg för jag har det urtråkigt här hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0