Du är alltid bäst på att vara du.

Att säga att någon inte är bra nog eller inte räcker till är troligtvis det mest idiotiska man kan säga. Alla är bäst på att vara sig själva och vad dom än gör så är dom alltid sig själva. Men folk förändras, de testar nya saker, det byter vänner och försöker hitta någon som kan acceptera dom på annat håll om de inte känner sig tillräckligt behövda där de befinner sig för tillfället. Den enda som bestämmer vad du ska göra är du, du kanske utsätts för grupptryck men det är alltid du som bestämmer vad just precis du ska göra. Att säga att någon inte är tillräckligt bra är som att säga att gräset inte är tillräckligt grönt, eller att havet inte är tillräckligt varmt. Det är saker man inte kan förändra hur mycket man än vill. Och för tillfället är kanske gräset tillräckligt rgönt för någon annan och havet är tillräckligt varmt för någon annan. Du är alltid tillräckligt bra. Du kan göra det du vill, bara bestäm dig för att det ska funka. Låt aldrig folk trycka ner dig och stampa på dig. Visa vem du är och gör de valen du vill. Fall inte för vad andra tycker och tänker. I slutändan är det bara du som kommer må dåligt över att göra som alla andra tycker. Stå för det du tycker och tänker och var bara dig själv, jag lovar dig att det blir bäst så.

Hoppas jag kunde peppa upp er lite nu iaf, kände att jag var på peppande humör nu. Vill bara säga att jag tycker väldigt mycket om alla mina läsare, även fast det inte är någon toppblogg så har jag er och det räcker.



Kommentarer
Postat av: carina

sv: visst är det! dock ser det ut som det är rosa kant ist för röd kant när det sitter på,men snyggt är det iaf! ;)

2011-07-15 @ 20:50:40
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: elvira

Det var härligt att läsa, riktigt härligt! Du är go du :)

2011-07-15 @ 21:17:20
URL: http://avelvira.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: hhihi :D:D Ja eller hur!!

2011-07-15 @ 21:42:47
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Maja ! :D



Hur är det ? <3

2011-07-16 @ 01:05:31
Postat av: Elin (:

Hej Maja, Hur mår du ? <3

2011-07-16 @ 01:08:06
URL: http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0