:(

Nervositeten har gått över till att vara rädd, alltså ärligt. Detta kan fan inte vara normalt? Mår verkligen jättedåligt och imorgon kommer jag säkert ångra mig tusen gånger innan vi åker. Vill verkligen inte åka just nu, känns bara hemskt och läskigt. Känns bara som jag ska börja hyperventilera när som och få panikångest eller något. Alltså jag brukar inte ha problem med att träffa nya människor, men detta är min.. morfar?! Jag vet inte. Allt är komplicerat och jag tycker bara det är läskigt.. Jag kommer ångra mig om jag inte följer med, men jag vet ärligt inte om jag vågar :(

Kommentarer
Postat av: Josse

Våga!

2011-07-30 @ 09:05:48
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0