Hemmakväll♥

Tips till alla er som bor i kalmar, köp erat godis på hemmakväll. Kostar 69 kr/kg har jag för mig och det är stört gott godis! :D De ligger på samma gata som Ming Palace, fattar ni inte får jag väl skriva en ordentlig vägbeskrivning. Finns förresten SJUKT billiga filmer och serier där, true blood för 100 kr = ♥

Köpte bara godis där idag sen fick jag och Linn skjuts till modehuset där hon kollade skor och söpte. Sen var jag inne på gina och letade pikétröja men hittade inga på modehuset så jag får dra in till stan nästa vecka och kolla efter de. Så sjukt snyggt att rida i det, de måste ni hålla med om? Ser så städat ut och det är skönt!





Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: haha ja hon är sådär "fulsöt" x) knasig är hon iallafall ^^

2011-07-29 @ 23:31:38
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: hihi eller hur :D :D :D

2011-07-29 @ 23:33:08
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0