Höjden av tröghet

Antar att jag verkligen nått höjden av tröghet med tanke på att jag gör och lyckas med och det gör det inte bättre att jag & Alice ska sova på min studsmatta inatt x') Visst om man bor mitt ute i ingenstans eller har en jättestor häck men så har jag det inte riktigt ;) HAHAHAHA! alltså jag skrattar bara åt hur tröga vi är och vi kommer typ dö sa mamma för tydligen är herr igelkott på besök ganska ofta. Men vi lämnar altandörren öppen ifall vi skulle halvdö för då kan vi lägga oss och sova i soffan ist! Lovar att visa er bilder på de jag ska ha på mig, för de jag planerar nu är inte lite fult xD

Sånahär röda hus finns de väl runt 200 där jag bor och visst, vi bor länst ut på kanten av vår huslänga men de fortfarande helt omringat med hus. Hahaha. folk lär väl höra oss ifall vi skriker iaf ;)


Kommentarer
Postat av: ina

Kolla gärna in nya bloggen och släng in en kommentar! :) Kram

2011-07-19 @ 21:40:08
URL: http://elitehorses.blogg.se/
Postat av: alice

jag tycker vi är väldigt smarta!! :D

2011-07-20 @ 12:47:33
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0