Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder.

Kom precis just precis nu hem från Alice och Louise. Vi var hemma tills cirkus halv 4 sen drog jag och louise ut på äventyr. Alice kunde tyvärr inte följa med för hon skulle på moppekurs :( Men vi hittade iaf på massa busigheter och trevliga saker. Vid tio har jag varit vaken ett dygn så nu ska jag sova några timmar och hoppas på att mamma och stefan inte väcker mig. Ska iaf lyssna på världens bästa låt! Förklarar precis hur jag känner och så ;)

Timbuktu – Resten av ditt liv <--- underbar.

Bild från louise blogg. Kan säga att jag käkat koffeintablett idag med. UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Elin (:

sv; det är bara bra, ^^ <3

2011-07-16 @ 14:56:53
URL: http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0