Kopierat

Som många säkert redan upptäckt har Hööks kopierat två träns från Dyón denna gången, hööks har varit ganska duktiga på att kopiera massa saker men dom brukar ganska ofta misslyckas. Denna gången tycker jag att dom lyckades SUPERBRA! Det ena älskar jag verkligen och jag planerar att köpa det i höst om allt blir som det ska. Även fast jag har råd tycker jag inte att det är värt att spendera 1200 :- på ett träns, 479:- är alldeles lagom. Och det bästa med detta träns är att jag redan har ett med fasta sidostycken så jag har remont- och pullarnosgrimma redan så jag kan byta om det behövs. Köper jag detta träns kommer jag byta pannband direkt för jag tycker det är supertråkigt!

Snyggistränset


Kommentarer
Postat av: anna

sv: ihh, jag är typ spänd på att veta, men får hålla ut tills du vet hur det blir ;)



btw, håller helt med dig angående tränset, köper hellre det fejkade!

2011-07-11 @ 14:13:49
URL: http://bitofanna.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Gaaah är nyfiken :D:D hihi

haha jag med, älskar tränset jag med. och precis som du säger, man har ju råd, men då kan man lika gärna lägga pengarna på ett träns och ett schabrak lixom.. mer för pengarna ;)



Jag vill också ha det, funderar på det när jag får en ny polle :D:D

2011-07-11 @ 16:46:02
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Jenni&jennifer

Tycker hööks borde sluta apa efter alla andra och skaffa egen stil! Diss till de tränset!

2011-07-14 @ 14:21:43
URL: http://teamlabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0