Lat & Feg

Det är ungerfär så jag skulle förklara mig själv för tillfället. Jag har cirkus 2 timmar på mig sen ska mitt rum vara klarstädat, jag kan göra det på tio minuter men jag orkar inte för jag är stört lat. Segar mig istället och gör inte något alls. Anledningen till att jag är lat är att jag inte ens vågade kolla på hp igår, jag bara tänkte på det och blev rädd. Men nu ska jag ta tag i mitt liv, jag ska städa, packa och sen ska jag ta ett kvällsdopp med världens bästa stefan sen ska jag sova. Imorgon åker jag till halmstad, kommer hem på natten, på lördag och söndag lovade jag mamma att jobba på kattutställningen. Tänkte socialträna Apan lite när jag får chansen. På måndag ska jag kanske jobba igen, fast i stallet då.

Märker ni hur fullt upp jag har? Sen måste jag ringa körskolan med för att styra upp när kursen börjar så jag kan försöka planera in när jag ska hälsa på pappa. Som det ser ut just nu kommer jag inte upp dit förrän höstlovet... Om sex veckor börjar skolan och jag är otroligt opepp, men det tar vi då. Nu ska jag bara försöka ha ett bra sommarlov och inte planera allt. Mer spontant och så. Ska även lösa det med hästar till hösten och se lite hur det blir, men det får ni veta sen! Nu ska jag sluta dra ut på tiden :) Ska försöka fixa intressanta tidsinställda till helgen, men jag vet inte om jag lyckas. Det märker ni ;)

överredigerad, men det är de som är meningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0