Min mamma är bäst

Jag har glömt att berätta det men min mamma gjorde min dag till den bästa idag!!!!! Jag låg och kollade på smallville när hon kom hem och hon går alltid direkt ut till köket och sen kommer hon in till vardagsrummet och då har hon harry potter and the deathly hallows del 1 i handen!!! FATTAR NI LYCKAN?! Jag ville seriöst gråta. Jag ÄLSKAR hp, har sett dom filmerna miljoner gånger och ÅH! JAG BARA ÄLSKAR HARRY POTTER!!!!!!! Min mamma är BÄST! så hehehehehe, nu ska jag bädda ner mig i min mysiga säng med alla mina täcken och kuddar och kolla på världens bästa film. Jag dör. DEN ÄR SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hp är underskattat.... just saying.


Kommentarer
Postat av: alice

SV: asså torka gärna bort dreglet efter dig...

2011-07-06 @ 20:35:41
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0