Nervös som tusan

Jag tror inte ni förstår hur nervös jag är? Imorgon ska jag träffa mina mostrar och en kusin för andra gången, sen ska jag träffa mina andra kusiner och mina morbröder för första gången. Sen de som jag är allra mest nervös för är att träffa min biologiska morfar, jag har aldrig träffat honom och jag har aldrig ens tänkt på att han existerat.. Kommer inte precis kalla honom morfar och jag tror det kommer vara rätt jobbigt för mig psykiskt, han har liksom aldrig funnits i min värld innan men endå är man min morfar. Det är rätt sjukt. Jag har haft en annan morfar sen jag föddes, har växt upp med honom och jag är hans barnbarn. Även fast jag inte vill se honom som min morfar just nu så är han det, det kan jag verkligen inte blunda för. Ni kanske inte förstår hur konstigt det kommer vara för mig, jag har inte tänkt på det innan men nu har jag ont i magen för jag är så nervös x)

Ska försöka ta de lugnt nu och kolla på pll, känner att jag behöver slappna av lite för annars kommer jag inte kunna sova inatt! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0