Seg

Är hur seg som helst i kroppen och i huvudet. Ska upp vid typ 8 för att säga hejdå till min storasyster som drar till Schweiz i en vecka, sen är hon hemma sen åker hon tillbaka till malmö där hon spenderat mesta delen av sommaren! Sen ska jag somna om och sova superlänge, alltså tills jag verkligen inte kan somna om igen. Sen ska har inget inplanerat mer än att vara hästskötare till alice på fredag, och fota om inte de spöregnar. Vill ju inte döda kameran! ;) Sen på måndag ska jag ÄNTLIGEN hämta min beställning. Liksom en vecka och fyra dagar efter den kommit, men skit samma. Nu ska jag lägga mig och kolla på barnfilmer tror jag, bästa som finns alltså :)

Kollade på bolt igår, haha. Bäst♥


Kommentarer
Postat av: Varg

Hamstern ser ju fan ut som fritids Johan!

2011-07-21 @ 17:10:41
URL: http://grammofoninspelning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0