Sen morgon

Blev väckt tio över tre, vaknade ur en underbar dröm. Men det gjorde inget för jag vaknade till SOLSKEN! Har iof inte tagit vara på vädret för mitt huvud är alldeles tungt och min kropp är seg. Så jag väljer istället att sitta inne med litervis vatten iklädd min pyjamas. Har även lite supergott godis kvar så min dag är rätt fin. Ska starta pll snart tror jag och gosa in mig i mina täcken och kuddar, kan en seg dag som denna bli finare? Ska även snart kolla upp om det blir jobb på måndag eller tisdag, för annars planerar jag in en dag med två fina vänner på stan någon av de dagarna!

Ska ner och hämta glass och isvatten, slänger in något intressant inlägg ikväll tror jag ifall jag inte hittar på något idag. Kram tills dess.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0