Hjälm?

Nu har jag inte jobbat på ett litet tag men det är lite inplanerat nu så då kommer min plånbok vara lycklig. Frågan är vad jag ska köpa då? För att spara utan att ha något stort att spara till är jag inte speciellt bra på! Just nu funderar jag på en ny finare hjälm. Men frågan är vilken? Just nu lutar det mest åt en CO Ayr8 marin/silver. Den kostar bara 2 699:-. Och den är väldigt snygg! Funderade på en leather ist men Alice påpekade att jag inte är så försiktig med mina saker och att repor syns väldigt tydligt på den, hehe! Sen kommer ju Marin/Silver passa bäst till mina *******!



Kommentarer
Postat av: Varg

STAN MED WAM!

2011-07-20 @ 14:17:45
URL: http://grammofoninspelning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0