Sommartankar

Jag börjar skolan om cirkus en månad, det är SJUKT. Känns verkligen inte som sommarlov för jag har ingen häst och det är ingen jävla sol. Det var inte som förra eller förrförra året, för de åren var bäst. -09 hade jag Anisette och jag hängde hela tiden på skälby och där var de massa övernattningar. Fan vilket gäng vi var! Vi var sjukt tighta allihoppa och de var UNDERBART. -10 hade jag Dattan och då hängde jag med Alice hela sommaren! De var sjukt gutt och vi hade skoj. Denna sommaren har jag jobbat lite, segat , ridit lite olika hästat, varit sjuk och jag har knappt badat något.

De första veckorna av sommarlovet var de sjukt goa. Då var de massa sol så då kunde man ju ligga och steka på stranden och chilla med fina vänner och då var de inte lika tomt utan häst. Nu kan man fan inte göra något för vädret är skittråkigt och det känns inte värt att festa när de är så galet kallt och tråkigt. För ärligt talat har de varit kallt nu, igår tex hade jag på mig tjocktröja och DUNVÄST. Det är inte normalt i juli. Nu hoppas jag fan på bättre väder och att jag hittar hästen med stort H. Håller ni tummarna med mig? För då tror jag det går bättre :)

Det är inte precis så att man kan rida i detta nu!


Kommentarer
Postat av: Noomie

Förstår dig. Ibland känns allt bara helt 'BLÄ' men klart vi håller tummarna för dig(:

(och detta vädret tycker jag kan dra nåt gammalt över sig, det är ju helt sjukt! -.- )

2011-07-24 @ 12:30:14
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0