Sugen på något nytt

Det kliar verkligen i mina fingrar såhär in på natten, jag HATAR att inte ha photoshop. Kan sitta i timmar om nätterna och fixa bilder, göra kollage och headrar. Tycker verkligen det är superskoj och nu när jag inte haft mitt photoshop sen i maj kliar det extra mycket i fingarna. Eftersom cs5 är i malmö tänkte jag vänta tills jag åkte dit för att hämta det och installera det istället. Men jag har inte varit där sen i april så det har ju inte blivit något av det. Så idag sa jag till Stefan att jag tar mitt älskade cs3 igen istället, det funkar minst lika bra. Direkt när jag får det ska jag sätta mig med en ny header. Har ingen aning om hur den ska se ut eller vilka bilder jag ska ha men en ny header måste jag ha. Tröttnade på min superfort, redan några dagar efter jag gjort den och nu vill jag bara ha en ny.

Lite bilder jag gjort under sådär två års tid, brukar inte lägga ner så lång tid så en del av dessa är kanske gjorda på tio minuter? Vet flera saker jag skulle kunna göra bättre/snyggare men jag är lat! :D



Kommentarer
Postat av: josse

svar: RÄÄÄÄÄÄTT!!!!

2011-07-30 @ 09:08:16
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0