Tolfte juli 2011

5 dagar kvar sen smäller det troligtvis, nervööööööööööös!

Imorse när jag vaknade skrev jag ett bloginlägg sen gjorde jag det jag är bäst på. LAGADE PANNKAKOR! Under tiden planerade jag dagens lilla utflykt med Alice samtidigt som jag pratade med en trevlig pojk i telefon. Sen käkade och precis när jag tog min sista tugga kom Alice hit och efter att ha käkat glass tog vi våra räsercyklar till Cheval. Väl där pratade vi lite med Johanna om allt och lite till. Sen kom Steffie, Patricia, Charlie & Johanna så dom pratade vi lite med sen testade jag lite saker och sen fick jag självklart beslutsångest angående färg. SOM ALLTID. Bestämde mig iaf sedan och la in en beställning sen köpte jag ett trepack med stövelstrumpor. Två par svarta och ett par blå. Sen pratade vi lite till sen drog jag och Alice över vägen och jag bjöd henne på pizza. Och jag måste berätta en sak jag SKÄMS över. Jag kan helt ärligt inte äta en halv pizza! :( efter en bit som var 1/8 trodde jag att jag skulle spy. Ja, jag är en mes...

Efter käket cyklade vi till KBF för att se om Sara red, ville kolla på både Pricken och Svansen. Men istället mötte vi Carro i hagen så vi klappade Saras ponnier lite och jag hälsade på Chancy för första gången. Sen cyklade vi hem och vi har degat lite och kollat på Shameless. För cirkus en halvtimme drog Alice hem och nu funderar jag på att starta en film och sen sova :)

Snodde en bild från sara, de blå till vänster köpte jag sen ett par svarta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0