Trött som en get

Kom hem för 1-1,5 timme sen, sov inget i bilen på vägen hem så nu är jag apatrött. Tess kom femma men hon gick skitbra, bästa loppet med henne enligt Kenneth. Sen var hon på bra humör och tjurade inte ett dugg!

Ska ta en dusch och duscha av det hästiga sen ska jag sova för vi ska åka vid halv sju, sen blir det fullt håll igång till fem skulle jag tro sen ska vi ha grillsak här hemma men då käkar jag nog bara och går och lägger mig sen. På söndag är det upp lika tidigt och vara igång till iallafall sju, allt ska plockas undan och de ska städas. Sen ska jag sova direkt när jag kommer hem och sen på måndag ser det ut som det blir jobb igen. Dock blir det nog lugn dag och bara rida Narmo & Jostan, N får minst en timmes skritt barbacka igen och J får nog 8 varv runt och 8 backar i sanden. Lär lägga mig TIDIGT på måndag och sova tills mamma kommer hem från jobbet på tisdag, alltså runt fyra. Men så blir det när man har en stenhård helg. Kul är det iaf och jag tjänar pengar ;)

Såhär pepp är jag nu. Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0