Nere

Jag känner mig väldigt nere utav massa anledningar inget jag orkar ta upp på bloggen och jag tror inte ni bryr er heller. Mina vänner ställer upp och lyssnar, tack till er alla, love u. Så jag klarar mig.. typ. Sen lyssnar jag på the maine och då mår jag lite bättre. Ska försöka att hålla mig från att blogga för deppigt & blir det för deppigt slutar jag blogga för ett tag ist. Imorgon har jag inga planer utan jag ska sova tills jag inte kan sova mer sen ska jag bara sega mig, ligga i sängen i timmar och lyssna på The Maine & Augustana. Dom bästa alltså. Funderar faktiskt att kolla på A walk to remeber och storlipa. Fan va bra idé det lät som. Så får det bli. Gör mig en tjänst med, STAY POSITIVE! Allt blir lättare då.

"Skies are blue and I'm alive. So all is well."

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Fin blogg, och fina hästar !:)

2011-06-22 @ 10:54:12
URL: http://Http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0