Besviken

Är otroligt besviken på någon eller kanske tom några olika personer? Jag vet själv hur urkorkat det är att ge ut lösenord till någon hur väl man än tror att man känner den, men ja. Denna gången var jag urkorkad. Riktigt jävla urkorkad. Och det ångrar jag verkligen.

Nu är det så att någon eller som sagt kanske några har varit inne på mina olika konton. Både fb och bloggen. Visst ifall jag frågar ifall man kan slänga in något inlägg på bloggen men att gå in på min fb är fan inte rätt. Är rent ut sagt arg men mest av allt besviken, vilket enligt mig är de värsta man kan var på någon. Och de sjukaste av allt är att ifall det bara är en person har den inte bara gjort det en gång utan flera och det är ingen jag bara märkt nu utan för 1-2 månader sen märkte jag det första gången. & jag tror inte att det är någon helt random utan någon jag faktiskt litat på. Som sedan krossat den tilliten och gjort saker jag inte trodde människan skulle göra. 

Nu är det så att jag varit mer korkad än urkorkad så jag har sagt det till ett par stycken, och sen när man loggar in på någon annans dator så sparas ibland lösenorden. Men jag tänker inte anklaga folk hej vilt utan känner sig någon träffad så vill jag att du säger något nu för får jag reda på det senare och du/ni inte erkänt innan kan jag säga som så att du lär inte få tillbaka min tillit och jag kommer nog fan inte förlåta dig.

Så ja, har du gjort det är det lika jävla bra att säga det nu för som sagt, ifall jag får reda på det i efterhand är det bara värre.

& JA, jag ska byta lösenord överallt och inte ge till en endaste jävel hur mycket jag än tror att jag kan lite på den.

Kommentarer
Postat av: alice

majja? ;o

2011-11-10 @ 00:11:21
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Carro

Folk är dumma i huvudet.. har kanske inte varit med om samma sak men skulle inte vara kul. det är ju ända att gå bakom någons rygg. och fyfan för det..!!



Sv: ja , haha min mamma är för go :D men hon sa även att hon kanske inte har något val då jag redan har biljetten i fickan ;) hiihi

2011-11-10 @ 07:07:19
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: ja, det gör du rätt i!



Åhh, fusk. Fasst idag lät hon lite mer positiv och jag får gå och det är ju huvudsaken :D

2011-11-10 @ 18:37:01
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0