Dåliga sovvanor

City and Colour – Sleeping Sickness - inleder med en fin låt. 

Inatt fick jag inte sova ordentligt och det beror på att jag inte fick ha mina täcken ifred. Så istället för att försöka sova så kollade jag på serie och film. Somnade runt fem och blev väckt vid 8 för mamma och dom glömde väcka mig för dom gjorde inte de hela förra veckan! Hann dock till skolan till 8:20 när vi börjar. Vi hade lite information med grillspett i musiksalen. Som vanligt supertråkigt men sånt får man leva med. Sen flöt  de andra lektionerna på rätt bra och slutade med en rätt högljud musiklektion där vi planerade lite. 

Kom hem efter lite fint prat med en killkompis. Finfint! Satte mig i soffan och kollade runt på lite innan jag runt halv fem-fem somnade i soffan och sov tills åtta. Hehe, alltså är jag inte minsta lilla trött nu och lär inte sova mycket ikväll. Men det är inte så farligt, gillar natten och har massor av filmer jag kan kolla på! Ska nog gosa ner mig i min säng, tända ljus och kanske läsa en fin bok? Får se helt enkelt, sömn blir de nog inte iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0