Efter stora mängder av kaffe och te

Jag har nu mina två sista koppar te på min databord och efter det räcker det. Skulle egentligen vara tre koppar men jag var inte alls lika bäst som jag trodde så när jag skulle öppna min dörr så råkade jag spilla ut koppen med te över hela mina lår. Och ja, efter det så orkade jag inte hämta ännu en kopp utan jag duschade av benen svalt och sen torkade jag surt upp mitt goda te..

Dagen har faktiskt varit väldigt seg, lång skoldag, sen chill i soffan blandat med massor av hosta, kaffe och te. Sen middag med familjen, inslagning av paket till min lillasyster som fyller hela nio år imorgon och nu ska jag skriva lite mer på min muntliga redovsining som jag börjar tro kommer från helvetet.. Känner mig helt matt i kroppen och ryggen värker efter allt hostande. Men man får se det från den ljusa sidan, jag har fortfarande rösten kvar och är inte alls lika snorig som jag var i söndags :)

Nu ska jag som sagt fortsätta skriva och lär göra det till tidigast tolv, efter det ska jag spela lite och sedan sova. Har inte så stort måste till sömn för tänkte ändå sova lite efter skolan eftersom jag inte hinner till stallet innan jag ska vara konfaledare och sedan dra iväg på bio! Fast att jag hinner slänga in lite sömn kommer min dag vara full..

Nu ropar äckelredovisningen och mitt te börjar kallna, ha det superbra :)


Bara för att göra detta otroligt tråkiga och deprimerande inlägg lite bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0