Ensam

Idag valde jag att stanna hemma, kände mig lite krasslig och fick knappt någon sömn alls igår.. Har otroligt mycket tankar i huvudet och ärligt talat mår jag inte alls bra. Igår var jag ute och gick en kvällspromenad i över en timme, det var skönt att bara gå och få vara helt ensam för ett litet tag. Svarade inte på dom som ringde och svarade bara på sms från tre personer i början, sen fick de vara nog. Jag stängde av allt för ett litet tag och det var otroligt skönt. Och så kommer det vara i helgen också tror jag, behöver vara lite ensam och inte omringad av massa personer. Idag ska jag göra det jag gjort hela dagen, vara instängd på mitt rum med en bra serie och bara låta tiden gå..

Imorgon ska jag upp relativt tidigt och åka upp till stallet, tänkte ta en barbacka tur på Poppe. Ska rida ut och jag tänkte rida åt ett helt annat håll för lite omväxlings skull. Vara ute rätt länge, med bra musik i öronen tillsammans med en jag tycker om väldigt mycket. Tror det är rätt bra för mig just nu. 

Nu ska jag iaf tillbaka till mitt, hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Och jag hoppas att ni som skriver till mig eller ringer förstår att jag inte svarar. Men självklart, ifall det är något viktigt så tveka inte på att skriva!

hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0